onsdag 12 november 2008

Välkomna till min blogg!

Eftersom jag vet att det är många som vill veta vad jag har för mig på dagarna och vad jag drömmer om så har jag skapat en blogg. Jag ska med jämna mellanrum uppdatera er och hoppas på att ni responderar genom att kommentera mina inlägg....då viftar jag på svansen.
Nu ska jag be mina mattar att skicka ut bloggadressen till alla mina vänner....
Så här såg det ut när jag var ute på min kvällspromenad i Malmönatten.

När mörkret faller och alla barn har gått hem så intar jag lekplatsen. Jag tycker om att hoppa och skutta och åka rutchkana......svisch.....spring spring..sand...kolla mig runt omkring. Än så länge är jag glad på kvällen för de har ännu inte börjat smälla hemska smällare...peppar peppar...

Nu ska jag sova. Godnatt zzzzz.............

Inga kommentarer: