måndag 16 februari 2009

Teknik - I love!

Hade inget speciellt för mig idag så jag ändrade lite på utseendet på bloggen. Ändrade lite på namnet. Vet ni varför? För jag är en stolt LAGOTTO!
Vad tycks?
Jag tycker att det här med teknik är otroligt fantastiskt. Man fixar och donar lite. 
Trycker och kollar så vips- en förändring sker. 
Livet är ju också så. 
Ena dagen mår man bra, nästa dag har något märkligt skett. En förändring.
Man mår annorlunda. Inte som igår. Utan annorlunda. Ibland bättre. Ibland, kan jag inte förklara mitt tillstånd.
Ena dagen är man här, andra dagen där. 
Jag tror att jag är besviken idag. I morse såg jag att det snöade! Jag älskar ju att rulla mig i snö. 
Nu är det kväll och än har det inte blivit rulla av.
Får väl vänta in kvällspromenaden. Man vet aldrig.
Tillbaka till tekniken. Bara det här med bloggvärlden. Det är ju här debatten och tankarna äger rum. 
Folkets/djurens röst pratar rakt ut i rymden. Utan att fråga. Utan att bli tillsagd. Det 
bara kommer för att lusten och behovet finns. Att få prata, att bli lyssnad på.
er lagottoRaffa

1 kommentar:

Anonym sa...

Gaaaaaalet fult! Byt genast tillbaka till den gammla, kan inte förstå hur du kunde tycka att det här blev bättre Raffa...