tisdag 17 februari 2009

Anpassningsbar hund är säker på sin sak!

Hejsansvejsannuärdetkalltskajagsägadetärmanintevanvidiskåne......
Snabba Promenaden skall snart ställa ut: 
http://www.stapelbaddsparken.se/diary.asp?id=687
Ikväll skulle hon och Cleo dansa soldansen. Jag undrar varför inte jag fick följa med? Det låter spännande. Undrar hur dansen ser ut?
Anonym tyckte att min nya blogg var ful. 
Vad gör jag då? Jag ändrar den för att göra anonym på bättre humör. 
Jag anpassar mig för att försöka att tillfredsställa människan. 
Jo just det - för att bli omtyckt.
Jag vill vara omtyckt. 
Är layouten bättre så anonym? 
Du har nog bättre smak än jag. 
Det gäller att stå för sina åsikter ända tills man ändrar sig. Då måste man våga att ändra sig. Inte tro att man tappar ansiktet.
Det finns alltid någon som är klokare
Har ni tänkt på att det finns människor som man känner, utan att känna. 
Man vet deras åsikter innan dom hunnit säga något.
Dom tycker, har åsikter om allt. Munnen rapar upp synpunkter. 
Det är skönt att inte tycka om allting. 
Som hund gör man inte det. 
Jag hänger med. Jag anpassar mig. 
Jag är människans bästa vän.
från flexi-Raffa
Ps. Riffi håller med-------------------------------------------------------

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fast den är ju mycket fulare. Du frågade faktiskt Raffa. Originalet var mycket snyggare, byt tillbaka till det!

LagottoRaffa sa...

Jag är själv nöjd än så länge. Nu bryr jag mig inte om vad du tycker längre eftersom du inte säger något positivt.
med vänliga tassar Raffa

Anonym sa...

Jag, Mika, utmanar dig!!!

http://mikaboston.blogg.se/2009/february/utmaning.html