tisdag 5 maj 2009

Snabba Promenaden på TV igen!

Fyra härliga dagar på Österlen. När vi kom dit i torsdags började vi att grilla korv med grannarna. Torzten, ZtenZture och jag fick massor av korv. Sen kom det en annan hund som jag ville bita lite. Han trängde sig på och ville ha vår korv! Jag skrämde honom rejält, tror jag. Visade min vackra framtänder så att han backade rakt i en komocka!!! Fick just veta att Snabba Promenaden skall vara på Go´kväll i morgon, torsdag 7/5. Tv1 kl.18.15 Glöm inte att titta!
Här är lite bilder från läget på landet:
Para ihop rätt bild med rätt rubrik om ni kan...

* Vi försöker att få det lite mysigt mitt i röran *Dörren till toan flyttad och nya fönstret på plats. *El-kablarna infrästa i nikeskivorna. *Borttransport av skräp. *Den nya ytterdörren nymålad i engelsk röd linoljefärg. * Nya trädgårdsmöbler, inköpta hos "Bo Olsson i Tomelilla" Jag skriver snart igen. Hej så länge. Jag ska till Djursjukhuset och få en spruta...piiip Raffa

1 kommentar:

Anita sa...

Hej Raffa! Jag glömde inte titta, det gjorde väl du oxå. Tittade.
Ni måste känna er stolta över att ha en sån klok och duktig tjej.
Hon verkar ju väldigt klar över vad hon ska göra i framtiden, det är bra.
Kul att utställningen ska vidare till Jönköping.
Jag såg dig oxå på tv´n, jag undrar fortfarande vad du tittar på.
Kram Anita