onsdag 24 juni 2009

Tappa inte sugen. Jag skriver snart. Det är för varmt! Eder Rafaela

7 kommentarer:

Lena sa...

Jag undrade just hur det stod till med dig och dina huttar (hussar o mattar). Vi är just hemkomna efter en intensiv o fantastisk resa till Rwanda. Just nu målar vi terasstaket och jag lagar mat till en kompis bröllop på lördag. Jakob jobbar på Äventyrsbadet som pirat/ badvakt o stortrivs. ha det fint i sommar o tack för skivan. Jättehärlig! Kram din beundrarinna Lena

LagottoRaffa sa...

hej Lena
Jag skulle också vilja se världen som du gör ofta. Jag har inte ens varit i mitt Italien. Snabba Promenaden har varit bortrest nu i två veckor. Först Berlin och nu Amsterdam. Jag hör hemma titt som tätt att mina MATTAR är oroliga. Då brukar dom ringa henne för att lugna ner sig.
Det är så kul att höra ifrån dig och jag tror faktiskt att jag längtar efter dig. Vem vet vi kanske ses snart!?
Raffa


Hörru, jag har inga hussar.

marie o sonja sa...

hej! ville bara säga att vi brukar kolla din blogg och att vi tänker på dig och dina mattar ofta, även om vi är världens dåligaste på att höra av oss.
Kanske kan vi komma till huset och hälsa på ngn gång i juli?
kramar

LagottoRaffa sa...

Hej Marie&Sonja!
Det var allt för längesen vi hördes. Mina mattar går på semester 13 juli och är lediga i 4veckor. Det ska sannerligen bli väldans skönt att få vara med dom lite. Frolle och Bolle har inte bestämt, vad jag har uppfattat, vad som kommer att hända i sommar. Första veckan har dom nämnt Värmland. Det skulle verkligen vara roligt att se er i sommar, speciellt Sonja eftersom hon växer fort har jag hört. Inget emot dig M. Sen rör hon sig dessutom mer på min nivå.
Pälspress från
Raffa

UB sa...

Jag går på semester idag fem härliga veckor, ska åka ut i båten på Vänern i helgen, för att få lite svalka. Du får åka med när du kommer.Hälsa dina mattar UB

LagottoRaffa sa...

Jag kommer snart! Har redan satt på mig flytvästen...Vad jag förstår är den poolen jäätestor..
Kram

marie sa...

hallå igen! är det bestämt med värmland nästa vecka? För jag o Sonja ska ta en liten skånetur. Så ni finns inte i huset typ den 15 juli? kram