fredag 21 november 2008

Kör försiktigt

Idag har det snöat i Skåne och det verkar som julen redan är här. Jag har just fått reda på att mina kompisar på landet har kört av vägen och voltat med bilen. Mina kompisar satt i sina burar och fick lyftas ur. Deras mattar var chockade och biltaket intryckt. Jag vet inte hur mina kompisar mår nu när de äntligen har kommit hem. Jag är bara tacksam för att det inte blev några allvarligare skador. Jag blev också lite chockad och skakis...visste inte var jag skulle göra av det så jag skrev till er på bloggen. Vi får se om vi åker till hundkojan i morgon. Ta det lugnt itrafiken. Kram Raffa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Raffa sitter hemma hos Per och vi har tittat in på din blogg. Förstår att du har varit upprörd men vi har ett mycket bra förslag. Häll upp årets första glögg, det blir varmt i magen och alla negativa tankar försvinner. Ge även dina mattar lite starkt så slipper du åka bil åtminstone ikväll.Många pepparkakspussar från UB. Per hälsar också.

LagottoRaffa sa...

Glöggblubb..blubb..blubb..blibb...känner mig genast lugnare..pussilussi

Anita sa...

Hej Raffa.
Dina mattar kan få recept på glögg till nästa jul så får du nosa på nått gott.

LagottoRaffa sa...

Tack, men jag tror de redan har ett recept. Det finns massor med glögg i plastflaskor från förra året och förra året igen....i år valde de att inte göra någon. De måste ju hinna dricka den också..