onsdag 19 november 2008

Mat och för lite mat.....alltid hungrig

jaha, som det brukar....dom ger mig mina hårdisar sen sitter dom själv och äter kyckling!
Livet är bra orättvist. Sen sitter jag där och tigger om smulor eller kycklingskinn. Vadå förnedring!
Det lönar sig inte att klaga. Det är så många som gör det redan. Speciellt på mornarna. "Det är mörkt, kallt eller blött..." och det är inte bra? Jag fattar inte riktigt vad felet är.
På morgonen är jag, för det mesta, väldigt glad och hoppfull. Man vet inte, det kanske händer nåt roligt denna dag! Man vet aldrig, ibland tar vi bilen och åker till havet. Jag älskar havet och allt kring torson. Där är så mycket att hoppa upp på. Sen är det tången. Den luktar underbart och jag ääälskar att rulla mig i den. Vet ni varför? Mina mattar fattar inget.
Jag ska berätta för er. Okey, så här är det -
jag får en lukt som får folk och fä att vända sig om. Jag, populär, ni fattar säkert, alla vill vara jag! Sen smyger jag omkring och ingen fattar att jag är en hund. Dom tror att jag är, nåt som dom inte riktigt vet, kanske nåt som dom är rädda för!
Vänta lite nu kom en till hem. Ska ut och tigga lite käk.Ciao.

3 kommentarer:

Anita sa...

hungrig, alltid hungrig har du och jag Raffa gemensamt.

Anita sa...

Hej! Ha en trevlig helg med dina mattar, det blir nog nått smaskigt när det är fredagkväll.
Vi är bortbjudna på pokerhelg till goda vänner i Karlskoga och då behöver jag inte vara hungrig.
vi hörs Kram

LagottoRaffa sa...

Hoppas du fick något gott och vann storkovan. Kram