onsdag 18 februari 2009

7 sanningar kommer här.

På begäran: 7 sanningar om mig.
Här är de 7:
  • Jag gillar inte när människor bråkar med höga röster. Då tror jag att jag gjort något fel.
  • Jag väljer mat framför allt, då menar jag verkligen allt och alla!
  • Jag älskar, blir fullkomligt lyrisk, att rulla mig i kadaver och varma komockor.
  • Det bästa jag vet är när överkastet läggs på och jag får hoppa upp, ni fattar var!
  • Jag skäller ut skumma typer som beter sig konstigt.
  • Jag är supersnabb på att få i mig en halv falukorvsring. Det tar högst 3 sekunder.
  • Jag har mördat en tam höna och skrämt en höna så hon svimmade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

raffa raffa!! du är så otroligt kul! Vi måste ses i sommar och busa tycker jag!!

LagottoRaffa sa...

Ni verkar också fluffsiga!