söndag 22 februari 2009

Finns rätt låt?

Vann rätt låt?
Äntligen en djurvän! Min kropp rös lätt till av vällust när jag såg Alexander Bards ridhjälm. Tankarna for oavkortat tlll min hästkompis Lillen på skånska slätten.Det slutade bara med hästskit. Den kan man inte ens rulla sig i!
Mikael Rickfors då? Han är ju i alla fall i ålder med Frolle. Han har en ödmjuk attityd till livet, som jag, plus att man kan ana doften av gotländsk tryffel.
Nej, melodifestivalen är till för människorna som tur är.
Mattarna trallade med till EMD och såg nöjda ut. På deras begäran, tror jag, kommer den här:
Hot tips följer:
Ladda hem Spotify. Mattarna är helt till sig i trasorna. De säger att man kan lyssna på all världens musik på sin dator. Lagligt säger de, med viss upphetsning. För att kunna ladda hem programmet behöver man dock ha tag på en så kallad Invite. Googla efter "spotify invite" så kanske ni också får tag på en och därefter kan ni gå till hemsidan:
http://www.spotify.com/ och ladda ner programmet.
Frolle: - Finns verkligen ALL musik?
Bolle: - Tror det
Frolle: - Harry Brandelius?
Bolle: - Vänta ska jag se....JO MASSOR med Brandeliuslåtar
Frolle:- Wow
Hoppas det även lyckas för Er och att det är till glädje. Tack till alla som har skrivit i min gästbok, det gör mig så glad! Ny dag - nya äventyr! Njut av er söndag.
Ödmjukast
Er Rafaela
P.S. Kolla på höger sida. Lite länkar kring bra böcker, goda recept och videoklipp
- Raffa at your service.

Inga kommentarer: