onsdag 11 mars 2009

Idag handlar det inte bara om mig!

Idag har jag fått frukost på sängen. Det ni! 
Min matte Frolle fick bara en massa paket 
och pussar och jag fick leverpastejmacka, ägg och annat smått och gott. 
In my dreams. Fick nästan inte smaka. Det är tur att inte ordet BITTER finns i min värld. Vårt släkte befattar oss inte med sådana trivialiteter. Livet handlar om större frågor såsom mat, uppmuntran, stimulans, motion och kärlek. 
Allt som irrar sig bort från pudelns kärna är inget för oss hundar.
Frolle fyller massor idag mer än vad en hund kan bli. Så det är inget att tala om. Frolle och Bolle tar ledigt på varandras födelsedagar och ägnar sig år varandra. Och jag har fått njuta extra av deras närvaro. 
Själv vill jag nu ge min matte Frolle en rejäl slick och ett nära hopp upp i soffan! 
Utan dig och min övriga familj är jag ingen. 
Tack för alla goda 
grejor jag fått så långt och hoppas att det blir mer med åren. Och tack ni andra som gjort min Frolle glad idag och under alla år!
Sen var det bara en sak till -
mer info om Snabba Promenadens Hbt- utställning http://www.stapelbaddsparken.se/calender.asp?id=176
Håll även koll på Sydsvenskan det kommer snart en artikel om henne.
Ha det gott och ägna er åt goda och positiva tankar!                             med vänlighet Raffa 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jovisst kan jag det. Tack så mycket och Hejhej!

Anonym sa...

Grattis i efterhand till Frolle-matten då!! kramar