söndag 15 mars 2009

Mot ljusa tider.

Jag har blivit klippt. Det var skönt. _ävligt läskigt också när Frolle körde med ett elektriskt 
monster runt öron på mig. Jag sprang därifrån ett par gånger men hon lockade hela tiden in mig med godis. Så det var ju att foga sig. Man är ju relativt lydig. Hoppas bara att det blir varmt ute nu. Så här ser jag ut under. Inte så fet som alla tjatar om. För smal är jag, för lite mat får jag.
Dom
har inte
klippt
färdigt
skallen
än. Det
känns
som om
jag har
en ryss-
mössa på
huvudet!
                                                                                
Puh - snacka om hätta!!!!!!!!!!
                                                                                   
Och så här ser det ut i hallen och på toan på landet:
Jag tycker det verkar SUPER - äntligen har dom fixat så att jag

kan gräva lite inne! Gräva hemliga gångar ut så att jag kan komma och gå som jag vill. Äntligen, tog dom sitt förnuft tillfånga. Jag längtar dit! Det börjar att ljusna rejält! R

3 kommentarer:

Anita sa...

Vad söt du är, jag ska klippa mig på tisdag men jag blir ju inte så söt....
På onsdag ska jag på fotvård, går du på fotvård??
Jag måste ha ordning på fötterna när jag ska promenera i Stockholm under helgen.
Det är väl bra att kunna gräva inomhus när det regnar ute.
Hoppas mössan är bortklippt.
Hälsa.....kram

LagottoRaffa sa...

Hej Anita, jag är säker på att du blir söt i ditt nya hår och att du kommer kunna promenera som en riktig Lagotto :). Du kanske kommer se Snabba Promenaden - hon ska till Stockholm i helgen med sin klass och de ska träffa riksdagsledamöter. Själv går jag till min Tåtant lite då och då. Det bästa med det är att jag får välja godis när det är klart.
Ha det så kul i Estocholmo!
Kram Raffa

Angus matte sa...

Smart tänkt!
Mette