torsdag 5 mars 2009

Våren kommer först till Skåne!

Jag har tagit mitt första dopp. Jag halkade i av misstag från en sten.Kanske puttade Bolle i mig. Vad vet jag?
Så nu är våren här. I alla fall i Skåne.
Till helgen ska vi äntligen till huset på landet. Det är flera veckor sedan. 
Först fyller Oskar år. Grattis Oskis! Vi kommer så klart och mumsar på ditt kalas. Sen tidigt upp på lördagen och iväg. Slänga sånt som snickarna lämnat efter sig. 
Alla fönster ska visst vara utbytta nu. Hoppsan, och mattarna har inte rört ett finger...
Sen ska vi bort och grilla korv för Moniquan fyller också år. Det ska bli smarrigt värre. Korv är ett kapitel för sig. Jag bara äääälskaar men får tyvärr ont i min lilla mage. Fast det ski... jag i. Jag säger som Oskar: -är det fest så är det.
Hej så länge       R

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej! du Raffa, har snabba promenaden bestämt datum för sin utställning än?? kram Marie

Anonym sa...

hallå igen raffa, det var kul att frolle ringde idag. Här kommer ett videoklipp du kanske kan visa henne? kram
http://www.youtube.com/watch?v=Xd_LOf6gTR8

Anonym sa...

Ska kolla!
R

Anonym sa...

Marie
kan ej se videoklippet. Det är privat. Har loggat in på Youtube???



Raffa behöver fler ledtrådar

Anonym sa...

ojsan, nu ska det vara ändrat! testa igen och beskåda min intelligenta dotter :-)